نصب دوربین‌های مدار بسته
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نصب دوربین‌های مدار بسته
نوشته شده در پنج شنبه 11 اسفند 1401
بازدید : 333
نویسنده : user

اقدامات لازم پیش از آموزش رایگان نصب دوربین‌های مدار بسته

پیش از اینکه به آموزش نصب دوربین مدار بسته بپردازیم شما باید محلی را برای نصب در نظر بگیرید. محلی که قرار است سیم کشی‌های لازم انجام شود نیاز است به صورت اصولی انتخاب و مشخص شود.

برای برخی از افراد موضوع ایجاد یک حفره بر روی دیوار تا حدی نگران کننده تصور میشود اما اینطور نیست. نگرانی لازم نیست چرا که امروزه با استفاده کردن از تجهیزات و لوازمی همچون داکت، لوله و … یا عبور دادن سیم‌ها از کناف، ایجاد زیر نما، دو پوش، سقف‌های کاذب، همچنین سیم کشی‌های زیر زمین از اصولی ترین راه‌ها برای مخفی کردن این سیستم‌های امنیتی میباشد.

از طرفی اگر نگران این مسئله هستید بهتر است دوربین‌های بخرید که به صورت بی سیم به بازار و به دست مصرف کننده ارائه شده‌اند. در نظر گرفتن ایت موارد باعث میشود تا آموزش نصب دوربین مداربسته برای شما قابل درک‌تر باشد‌. پس نصب در مکان‌های کوجک که فضای کمتری دارند با کمی تامل قابل انجام خواهد بود.

مراحل نصب دوربین مدار بسته

تهیه نقشه برای مراحل نصب

در اولین مرحله باید یک نقشه برای اجرا و نصب دوربین متناسب با محل مورد نظر طراحی کنید. هنگام آموزش نصب دوربین مدار بسته به شما در قالب مثال میگویند که اگر شما یک نقشه راه داشته باشید، سریع تر به مکان مورد نظر خواهید رسید یا بدون نقشه؟!

هنگام نصب دوربین مدار بسته نیز، با داشتن نقشه میتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن، کار را اجرایی کند. علاوه بر آن یک تخمین برای لوازم و اجزای مورد نیاز داشته باشید. حتی اگر پروژه شما بزرگ باشد، توانایی تقسیم کار با نقشه را خواهید داشت. با بخش بندی کردن کار، سرعت انجام پروژه سریع تر از زمان ممکن پایان می‌یابد.

 انتخاب تجهیزات مناسب

پس از اینکه نقشه راه در گام اول به پایان رسید. ناگفته نماند که در هنگام آموزش نصب دوربین مدار بسته، تهیه نقشه راه را آموزش خواهند داد‌. پس از تهیه نقشه، باید مختصات هر کدام از ابزار و لوازم را تخمین بزنید.

پس از تخمین باید وسایل مورد نیاز را تهیه کنید. توصیه میکنیم که هنگام تهیه تجهیزات، نهایت دقت و حوصله را به خرج بدهید تا بتوانید بهترین ها را خریداری کنید. مثلا هرچه کیفیت دوربین خریداری شده بیشتر باشد، تصاویری که ضبط میکند نیز کیفیت بالایی دارند.

تعیین محل نصب برای تجهیزات

آموزش نصب دوربین مدار بسته را با مرحله سوم پیش میبریم. برای اینکار باید با توجه به نقشه تهیه شده اولیه، محل نصب تجهیزات مختلف همچون، کابل ها، دستگاه های DVR ، دوربین ها و … را تعیین کنید. لازم است بدانید که، انتخاب محل از مهم ترین مراحل نصب دوربین مدار بسته میباشد.

پس اگر توجه کافی نداشته باشید، حتی اگر بهترین دوربین را خریداری کنید؛ به بازدهی مناسبی دست نخواهید یافت.مثلا اگر این دوربین ها و تجهیزات در مکان مناسب و طبق روش اصولی نصب نشوند؛ راه را برای سارقین هموار خواهید کرد‌. چرا که دسترسی به آنها از طریق سارقین راحت تر شده و طبق امورات خود، در آن اختلال ایجاد خواهند کرد.

بدین صورت شما متوجه اختلال نشده ولی آنها به خواسته های خود میرسند. همچنین علاوه بر دقت و توجه بسیار، باید فواصل ایمنی را نیز رعایت کنید. هنگام آموزش نصب دوربین مدار بسته به شما خواهند گفت، که مدار ها و دوربین ها باید در نقطه بالایی نصب شده تا دسترسی به آنها امکان پذیر نباشد.

مشاوره رایگان قبل از نصب دوربین مداربسته

 رادیس به دلیل اطمینان به تخصص خود قبل از سفارش نصب به مشتریان مشاوره رایگان برای انتخاب دوربین مداربسته با دلیل و محل های مناسب نصب برای گرفتن بهتر تصویر به صورت تلفنی و حضوری ارائه میدهد.

جهت ادامه مطالب به وبسایت رادیس مراجعه فرمایید.

 

 




:: برچسب‌ها: نصب دوربین مداربسته ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: